Gråkallparken / Instruktørbakken

Mandag, tirsdag, onsdag og fredag – 17.30 til 21.00

Lørdag og søndag – 11.00 til 17.00

MEDLEMSKAP GRÅKALLEN SNOWBOARDKLUBB

Støtt frivillig innsats i Gråkallparken og meld deg inn i Gråkallen Snowboardklubb for bare kr. 100,-, og få rabatt på sesongkort og mere til

HEISKORT:

Heiskort kjøpes i vår Vipps-butikk ved nummer 726752. For barn under 15 år kan foresatte Vippse og sende med barnet et skjermbilde av heiskortet, skjermbildet kan også sendes direkte til oss her på facebook.

PRISER:

Dagskort – 150,-

Barn t.o.m 12 år – 100,-

Kveldskort – 100,-

Sesongkort – 1800,-

Supportsesongkort – 2500,-

Vennekort – 2800,-

VEIBESKRIVELSE:

Med bil parkerer man på Lille Gråkallen ved Mot og forsvaret, nærmeste gateadresse er Fjellseterveien 509. Fra Lille Gråkallen er det 200 meter gange forbi Gråkallparken-skiltet før man er i bakken, heisen er også merket under «Gråkallparken» på google maps.

Buss nummer 26 går til Skistua, herfra går man opp bakken forbi Røde Kors-hytten før man ser skiltet.

Det går ikke busser hjem fra kveldskjøring, men vi har en samkjøringsgruppe man kan benytte seg av om man behøver skyss. Søk opp «Samkjøring Gråkallparken» her på facebook.

BRETTUTLÅN

Vi tilbyr gratis utlån av snowboard, bindinger og sko i alle våre åpningstider. Vi har nesten 40 komplette snowboardpakker, snowboard fra 95cm til 160cm og sko fra størrelse 35 til 46. Det er ikke mulig å reservere utlån av brett online, førstemann til mølla prinsippet gjelder. Vi har dessverre ikke utlån av hjelmer, enda. Brettutlånet er tilgjengelig fra 1745 i ukedagene og 11.15 i helgene.

I tillegg ønsker vi å nevne at bakken er tilgjengelig for utleie til skoleskidager, linjeforeninger, barnebursdager og lignende, ta kontakt så lager vi et supert opplegg for dere.

NOEN GRUNNER TIL AT DU BØR KJØPE SESONGKORT HOS GRÅKALLPARKEN I ÅR

– Bra og billig park
– Vi fortsetter med GRATIS utlån av snowboard, boots og bindinger. I år kan man også låne vinterklær, hjelm og votter – gratis.
– Dugnadsgjengen har bygd Trondheims fineste utedo
– Åpent 6 dager i uka!
– Gapahuken har fått smørebord, lys og ladestasjon for kamera/tlf.
– Alle rails og features har fått en god runde med pussing, maling og fiksing
– Vi har fått flere PVC-rør og små features, samt nye trerails og andre overraskelser
– Omfattende kvisting av både Høggern og skogen ved heisen.
– Vi har ryddet mange store trær og stokker etter vindfall oppigjennom årene, så nå er det mye ryddigere i alle skogløypene.
– Det er bygd hopp på strategiske plasser
– Vi har mange grunner, men den viktigste er det hyggelige ski og snowboardmiljøet i Trondheim.

Benytt vinteren til å være med i et herlig felleskap, vi sjåast i marka!!

Foto: Chris Baldry