Skli etter skoletid 2024!

Prøv vårt nye fritidstilbud i Gråkallparken, Skli Etter Skoletid. Vi videreutvikler tilbudet Ski Etter Skoletid og inviterer barn og unge fra 4.- til 10. trinn til å prøve Twintip og Snowboard med gjengen i Gråkallparken på Skli Etter Skoletid.

Twintip og snowboard er aktiviteter som byr på mye mestring, action og lek i et inkluderende felleskap. Har du aldri stått på brett/ski før? Eller er du ekspert? Vi har trygghet og kunnskap for nybegynnere og dyktige instruktører og varierende parkelement for deg med erfaring. Utstyr er heller ikke noe problem, vi har lånepakker i høy kvalitet til alle som ønsker å prøve Twintip eller Snowboard.

I uke 9-12 kjører Sklibussen to ruter gjennom byen på tirsdager og onsdager. En fra Lade som går via sentrum-Ila-Sverresborg, mens den andre går fra Heimdal-Kolstad-Flatåsen-Dalgård. Bussene kjører samme ruten hjem.

Benytt sjansen til å bli med på et av byens mest spennende fritidstilbud. Opplev Gråkallparkens fantastiske utsikt, morsomme park og hyggelige atmosfære samtidig som du møter jevnaldrende ungdom fra hele Trondheim mens du leker deg på twintip eller Snowboard.

Alder: 10-16 år (2008-2014)

Tidspunkt: Tirsdager eller onsdager. Ca 14.30 – 18.00

Periode: Uke 9 – 12 (fire uker/økter)

Busstransport: Vi setter opp busstransport t/r Skistua med forskjellige ruter på tirsdager og onsdager.

Sted: Gråkallparken

Erfaring: Har du aldri stått på brett/ski før? Eller er du ekspert? Vi har trygghet og kunnskap for nybegynnere, og eksperter på høyeste nivå for deg som har mye erfaring.

Heis: Ja.

Utstyr: Gråkallparken har noe låneutstyr, både for brett og twintip (hele pakker inkludert hjelm). Alle som har eget utstyr eller som kan låne selv tar med dette, ellers har vi til utlån i et utvalg av størrelser.

Bekledning: Vinterkledd, sjekk værmeldingen dagen før. (Hvite overdeler og ullvotter/strikket klær anbefales ikke).

Mat og drikke: Ta med mat og drikke etter behov. Det er vann tilgjengelig, og varme griller til enhver tid i Gråkallparken.

Pris: kr. 1350. Inkluderer busstransport t/r, heiskort, eventuelt utlån av utstyr

PåmeldingSpørsmål?

Påmeldingen til Skli etter skoletid er åpen!

Meld deg på Skli etter skoletid nå! Vi har 60 plasser tirsdager og 60 plasser på onsdager.

Påmeldingen inkluderer buss t/r, heiskort, flere fra miljøet i Gråkallparken som inspirerer til læring på brett og ski, eventuelt lån av utstyr.

Tirsdag kl. 1430 går «Sklibussen» fra Lade -Solsiden-Ila-Sverresborg- Skistua. Retur kl. 18.00.

Onsdag kl. 1430 går «Sklibussen» fra Heimdal – Flatåsen – Kolstad – Dalgård – Skistua.  Retur kl. 18.00.

Oppgi i påmeldinga hvilken busstopp du vil bli plukket opp.

Det er mulig for deltakere å være i Gråkallparken også etter at arrangementet er slutt kl. 1800. Dette på eget ansvar og egen henting. Skriftlig melding fra foresatte må foreligge.

Vilkår

All påmelding foregår via skiklubben.no. Påmeldingen er bindende.

Avmelding
Eventuell avmelding må skje skriftlig til post@skiklubben.no. Deltakeravgiften refunderes, men Skiklubben beholder 25% av deltakeravgiften. Ved dokumentert sykdom (legeerklæring) kan deltakeravgiften refunderes. Skikubben beholder 10% i administrasjonsgebyr.

Ingen refundering av deltakeravgift ved manglende oppmøte eller ved at deltakere slutter underveis.

Endring av arrangementet
Om arrangementet må endres enten ved at enkelte aktiviteter går ut eller at det blir omgjøring av programmet på grunn av værforhold eller andre uforutsette forhold (Force Majeure), refunderes ikke deler av påmeldingsavgiften.

Reservasjon mot dette må gjøres ved påmelding.

Forsikring
Trondhjems Skiklub har ingen forsikring som omfatter deltagerne. Dette gjelder både personforsikringer og forsikringer tilknyttet deltagernes eiendeler. Hver enkelt deltager/foresatte må selv ta en vurdering av hvorvidt de ønsker forsikringer hva angår person og eiendeler.

Tap av utstyr
Skiklubben holdes ikke ansvarlig for tap av verdisaker/utstyr.