Toppidrettsveka Sommerskiskole 2024

Velkommen til Toppidrettsveka Sommerskiskole 2024 som arrangeres 17.-18. august. Påmeldingen til årets sommerskiskole er åpen!

Alle skiglade barn og ungdommer mellom født i 2009-2014 i Trondheim og omegn kan nå glede seg til to fartsfylte dager under Toppidrettsveka Sommerskiskole 17.-18. august!

Toppidrettsveka Sommerskiskole er et samarbeid mellom Toppidrettsveka og Trondhjems Skiklub. Både lørdag og søndag vil vi ha base i Granåsen. Lørdag skal deltagerne gå Supersprint på rulleski og løpe terrengløp. Vi avslutter dagen med å se verdenselitens siste konkurranse fra tribuneplass i Granåsen. Søndag vil treningen også ta utgangspunkt fra Granåsen.

Som en del av Toppidrettsveka kommer flere skistjerner innom oss for å inspirere oss. De siste årene har blant annet stjerner som Johannes Høsflot Klæbo, Astrid Øyre Slind, Anne Kjersti Kalvå, Didrik Tønseth, Federico Pellegrino og Lucas Chanavat vært innom. Hvem kommer i år?

Både Skiklubben og Toppidrettsveka har felles mål om å inspirere barn og unge til skiglede, og gjennom dette samarbeidet skal vi bidra til en opplevelsesrik skiskole for alle deltakerne.

Vi ønsker foresatte og annen familie til å se supersprint og terrengløp  lørdag 17. august, samt bli med på å skape god stemning på tribunen når vi skal se finalen av Toppidrettsveka samme dag.

Våre samarbeidspartnere