Kurs og trening 2024

Trondhjems Skiklub har aktiviteter for voksne hele året, bli med oss på trening og kurs! Under ser du tilbudet for våren 2024, og du kan lese mer om hvert tilbud og melde deg på i menyen på denne siden.

HvaTidspunktPeriodeSted
UTE-trening: Aktiv mosjonist og MarkatraverTirsdager 19:00-20:0016. april - 18. juniFerista

UTE-trening våren 2024

Vi trener på tirsdager kl 19:00 -20:00 hele året! Vår og høst har vi barmarkstrening (gå/løp/styrketrening), mens på vinteren har vi trening på ski (klassisk og skøyting)

UTE-treningene inneholder en blanding av kondisjonstrening og styrketrening. Vi deler inn i to grupper; aktiv mosjonist og markatraver, samt skøytegruppe på vinterstid.

Aktiv mosjonist: Denne gruppa passer for deg som trener en del og er i relativt god form. Her løper vi ulike intervaller hver uke, og vi har også litt løpeteknikk og enkle styrkeøvelser.
Markatraver: Dette er gruppa for deg liker å være ute i marka og gjerne være aktiv sammen med andre. Vi trener varierte økter med enkel intervalltrening og styrketrening undeveis.

Praktisk informasjon:
Hva: Utetrening med intervalltrening
Hvor: Ferista
Tidspunkt: Tirsdager kl 19:00 – 20:00
Periode: 16. april – 18. juni (10 økter)
Pris: 990,- (Trondhjems Skiklub/TOBB-medlem -20%)

PT-timer

Hvem passer dette for?

• PT-timer passer for deg som trenger hjelp til å lære å gå på ski for første gang
  • PT-timer passer for deg som ønsker tett oppfølging på din egen teknikk for å bli en bedre skiløper
  • Vi har kunnskapsrike og inspirerende instruktører for både nybegynnere og erfarne skiløpere
  • Vi har skiutleie på Skistua for de som trenger det
  • PT-timene kan være både på dagtid og kveldstid
TypePris
1 PT-time (45 minutter)1000,-
3 PT-timer (45 minutter)2400,-
5 PT-timer (45 minutter)3500,-
1 PT-time for to personer (45 minutter)1500,-
Ta kontakt for å booke time

Styrketrening

Denne treningen passer for:
Styrketreningen passer for alle, både for deg som trener jevnlig og for deg som ønsker å komme i gang. Instruktøren tilpasser opplegget til de som kommer. Vi trener de store muskelgruppene, med litt ulikt fokus fra gang til gang.

Vi har en egen stor sal til disposisjon i nye lokaler i Helse- og arenabygget i Granåsen.

Praktisk informasjon:
Periode: 18.09.2024 – 27.11.2024