Jobb i Skiklubben

Vi søker gruppeledere, instruktører og ressurspersoner til Multisportsuka 2024!

Er du ansvarsfull, engasjert, positiv, glad i barn og utstråler aktivitetsglede? Da kan dette være jobben for deg!

Vi søker etter
Gruppeledere: Her skal du være med en gruppe med barn på ulike aktiviteter gjennom en hel uke, og du skal også planlegge og gjennomføre enkelte av aktivitetene selv. Her må du være ansvarsfull, fleksibel, initiativrik og ha evnen til å inkludere og engasjere!

Instruktører: Her søker vi etter instruktører på de ulike aktivitetene våre. Her må du være positiv og utstråle aktivitetsglede. Du må stille godt forberedt til din aktivitet og alltid inkludere og motivere barna som kommer!

Ressurspersoner: Her søker vi etter deg som kan bidra som ekstra støtte på de gruppene og aktivitetene som trenger det, jobbe med matservering/tilberedning og/eller renhold. Her må du være positiv, fleksibel og initiativrik!

Arbeidstid og sted

Dette varierer ut fra hvilken stilling du har, men Multisportsuka arrangeres mandag til fredag i uke 26 og 32. Gruppeledere jobber hver dag, mens instruktører og annet personell kan ha enkelte dager fri. Basesteder er Skistua, Ferista og Granåsen.

Gyldig politiattest er påkrevd for de som får tilbud om jobb med barn. Hvordan du går frem for å skaffe dette får du mer informasjon om når du får har takket ja til jobb hos oss.

Søknadsskjemaet sendes til berit@skiklubben.no innen 1. april.

Last ned søknadsskjema her