Gå for Ukraina – sesongens viktigste skitur!

Trondhjems Skiklub inviterer på nytt til sesongens viktigste skitur! Gå runde på runde til inntekt for de som trenger hjelp i Ukraina.

Krigen i Ukraina berører oss alle. Trondhjems Skiklub ønsker å sette fokus på saken og bidra med å arrangere et veldedighetsrenn til inntekt for Redd Barnas arbeid i Ukraina.

Vi inviterer til en hyggelig avslutning på årets skisesong, samtidig som vi samler inn penger til et godt formål.

Møt opp på Vintervannsmyra og gå så mange runder du klarer?
• Hvem går flest runder?
• I fjor ble det gått hele 4546 runder på 1 km. Klarer vi å gå flere i år?

Vår samarbeidspartner Sparebank 1 SMN støtter arrangementet med kr. 10,- per km vi klarer å gå. Alle pengene går til Redd Barnas arbeid i Ukraina. Maksimalt beløp er kr. 50.000,-

Start mellom kl. 10 og 18. Du kan gå fram til kl. 19 på kvelden. Det er ingen aldersbegrensning eller krav om gode skiferdigheter. Dette passer både for de sprekeste og de sosiale skiløperne, barn og voksne. Løypa er ca. 1 km lang og blir preparert for både klassisk og skøyting.

Vi varmer opp grillen fra kl. 11-16 denne dagen. Om du ikke har skiutstyr vil Trondhjems Skiklub ha ski, sko og staver til utlån tilgjengelig.

Gratis påmelding. Vi teller runder – du går!

For mer informasjon, ta kontakt med initiativtaker Øyvind Prestvik (tlf: 971 81 550) eller send en mail til eirik@skiklubben.no.

"Gå for Ukraina" på facebook