Trondhjems Skiklub har lang tradisjon i å spre skiglede til barn gjennom lek og tilrettelagte aktiviteter. I 2023 feirer vi 70-års jubileet til Barneskikursene og håper flere hundre barn blir med på skifesten! Som vanlig arrangeres Barneskikursene de to siste helgene i januar, 21.-22. januar og 28.-29. januar. Vi har utgangspunkt fra Skistua og har kurs i Gråkallen skileik, Henriksåsen og i Gråkallparken/Instruktørbakken.

Velg mellom disse kursene under 70-års jubileet:

• Grunnkurs
  • Løypekurs
  • Skøyting
  • Turkurs
  • Innføring i slalåm og slalåm
  • Innføring i snøbrett, snøbrett og snøbrett park (nyhet!)
  • Skikurs foresatte (nyhet!)

Påmeldingen for Barneskikursene 2023 åpner 1. desember kl. 12.00 for medlemmer av Trondhjems Skiklub. For de som ikke er medlem åpner påmeldingen 8. desember kl. 12.00. Bli medlem i god tid før påmeldingen åpner så du kan sikre ditt barn ønsket kursplass. Det er stor rift om plassene!

Vi håper å se mange glade barn på ski i slutten av januar! Meld deg på og bli med!