Takk for Søndagsturen 2022!

Søndagsturen 2022 er over for denne gang. Denne barmarksesongen merket vi 12 turer i Trondheims markaområder og turterreng. Vi håper der som har fulgt oss denne sesongen har hatt fine turopplevelser og setter pris på dette turtilbudet.

Det hender dessverre at vi ikke finner alle merkebåndene vi har hengt ut. Om du ser merker som fortsatt henger ute i skogen ønsker vi derfor at du plukker de ned og leverer de til oss på Skistua. Ta evt. kontakt med eirik@skiklubben.no for levering av merkebånd.

Vi vil rette en ekstra takk til våre frivillige som henger ut merker og tar inn merkene i forbindelse med Søndagsturen. Trondhjems Skiklub er svært glade for den innsatsen dere gjør!

Vi leter stadig vekk etter flere som vil være frivillig, både som merker av Søndagsturen eller ved andre aktiviteter og arrangementer. Kanskje du har et forslag til en ny tur? Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss så vi kan ta en hyggelig prat!

Fra og med nyttårshelga merker vi nye turforslag, da med ski på beina. Følg med på hjemmesiden og i våre sosiale medier. Takk for denne sesongen av Søndagsturen!