Til Topps 2023 - Årets 10 turmål er klare!

I samarbeid med Trondhjems Turistforening har vi plukket ut 10 flotte Til Topps-turmål for denne sommeren. Til Topps er et turtilbud som går ut på å besøke 10 utvalgte turmål i Trondheimsmarka i perioden 14. mai til 15. oktober. Tilgjengeligheten og vanskelighetsgraden for å nå toppene varierer, men felles for alle toppene er at de gir flotte naturopplevelser. På hver topp står det en registreringstavle med et kodeord. Kodeordet kan du notere i brosjyren fro Til Topps. Det er også mulig å registrere sitt besøk i UT-appen. Alle som klarer å nå 6 eller flere av toppene er med i trekningen av mange flotte premier mot slutten av oktober.

I løpet av den kommende uka vil vi sette ut tavlene med kodeord, og registrering i appen vil være mulig fra 14. mai. Ta med deg venner og familien på flotte turer gjennom sommerhalvåret og bli rik på flotte naturopplevelser.

Trondhjems Skiklub og Trondhjems Turistforening ønsker alle sammen flotte turer i Trondheimregionens spennende turterreng.