Hank Sport -ny samarbeidspartner

Vi har gleden av å informere om at Trondhjems Skiklub har inngått samarbeidsavtale med Hank Sport og Skandinavisk Høyfjellsutstyr i Trondheim. Det betyr at medlemmer kan benytte seg av medlemsfordelene ved å handle på Hank Sport og Skandinavisk Høyfjellsutstyr.

Dette er Hank Sport:

Hank Sport er sterk innen ski, sykkel, løp og friluft med et stort utvalg fra ledende merkevarer. Hank Sport satser hardt på aktiv sykkelsport. De har et komplett utvalg innen sykkel – alt fra El-sykler til barnesykler, via topp racer-, terreng- og enduro/stisykler med tilbehør og bekledning. Om vinteren har de særlig fokus på langrenn, og har høy ekspertise til å plukke ski på alle nivåer i tillegg til slip. Hos Hank Sport treffer du aktive brukere av både sykkel, ski og løpeutstyr og de har lang erfaring i de forskjellige kategoriene. De har et stort og moderne sykkel- og skiverksted med mekanikere og servicepersonell med høy kompetanse.

Butikken ligger i Portalen ved Solsiden i Dyre Halses gt. 1a. Beliggenheten er nært hovedvei, og i bygget ligger det en stor parkeringskjeller som gjør det enkelt å ankomme med bil.

Vi håper dere som medlemmer av Trondhjems Skiklub vil ta kikk innom Hank Sport og Skandinavisk Høyfjellsutstyr og at dere finner utvalget interessant.

Medlemsfordelene:

– 25% rabatt på alt av skismurning til nordisk.

– 25% rabatt på nordiske ski og bindinger (gjelder ikke fjellski).

– 20% rabatt på alt av tekstil til nordisk (-25% på handlekvelder).

– 25% – 35% rabatt på ski og sko-langrennsutstyr ved forhåndsbestilling.

– Fastpris på slip av langrennsski tilsvarende volumpris på HANK sin prisliste for skiservice (425,- pr. juni 2020).

– 10-15% rabatt på øvrige varer med unntak av sykler og elektronikk. (Enkelte andre merkevarer/produkter med nettopris kan ikke gis rabatt på pga. lave marginer.)

– 10-15% rabatt hos Skandinavisk Høyfjellsutstyr Trondheim (SHUT) på ordinære varer med unntak av kajakker og elektronikk. (Enkelte andre merkevarer/produkter med nettopris kan ikke gis rabatt på pga. lave marginer.)