Endelig er det tid for påske! Til tross for lite snø i Trondheim sentrum og i boligområdene, er det fortsatt snø ved Skistua og øvre deler av Bymarka. Skiklubben har flere aktivitetsmuligheter for de som skal tilbringe påska i Trondheim og vil utnytte siste rest av vinteren.

Gråkallen Skileik

Gråkallen Skileik har fortsatt brukbart med snø og det er stort sett gode forhold i anlegget. Skileiken er åpen hver dag i hele påska, men er ikke alltid betjent. Ta med ski og mat som kan varmes på bålet.

Gråkallparken på Litj-Gråkallen

I Gråkallparken er det også en del snø og anlegget holder åpent flere dager gjennom påska. Vi håper og tror snøen holder gjennom hele påska. Åpningstidene kan du se ved å klikke her!

Dagens Løype på Skuanakjølen

Årets påskeskitur er lagt til Skaunakjølen. I hele mars har det vært fantastiske forhold i turløypene, og vi håper snøen holder gjennom påska. Skaun IL har merket turen med Skiklubbens gule merkebånd fra to utgangspunkt; Krogstadsetra og Melbyslettet. Løypene prepareres primært inn mot palmehelga og påskehelga. For mer info om Dagens Løype, klikk her!

Skiutleie av langrennsski/Randoneeutleie

På Skistua har vi åpen skiutleie av langrennsutstyr og randoneeutstyr palmehelga, 23.-24. mars. Henting av utstyr er kl. 11-12 begge dager. Det er ingen reservasjon av langrennsutstyr. Randoneeutstyr må bookes på forhånd, klikk her!

Påsketilbud for leie av langrennsutstyr kr. 500,-

Innlevering av utstyr som leies hele påska er 2.-3. april. Gjelder både langrenns- og randoneeutstyr.

Trondhjems Skiklub ønsker alle en god og aktiv påske!