Dagen før det braker løs i Granåsen med Ski Tour 2020, inviterer vi til Skileik og Barnas Ski Tour i selveste Trondheim Sentrum. Alle barn er velkommen til å delta i barnearrangementene på Torget fredag 21.februar.

Skileik på Torget fredag 21.februar kl. 10.00-14.00
Det er under Trondheim Vinterfest at Skiklubben flytter skileiken ned til sentrum og inviterer barnehager og SFO til leik og moro på ski ved Torget. I tillegg til de inviterte, tar vi imot alle barn som er i byen og som har lyst til å leke seg på ski. Vi har skisko og ski til utlån. Vi byr på kaffe til de voksne og saft til barna og håper alle som er i byen på fredag, under vinterferien, om å ta turen innom oss ved Torget.

Påmelding til Skileik

Barnas Ski Tour fredag 21.februar kl. 17.00-19.00
Trondhjems Skiklub arrangerer, i samarbeid med Sparebanken SMN og Trondheim kommune, Barnas Ski Tour. Arrangementet er for alle barn og det er gratis å delta. Løypa er 300 m. med start og mål ved Torget. Hvor mange runder man vil gå er opp til hver enkelt. Dette er et barneskirenn helt uten tidtaking og lav terskel for å delta. I mål får alle deltakerne medalje og saft. Startnummer hentes før start. Barna stiller med skiutstyr og de voksne, som ledsager barna, går på beina.

Vi håper å se mange småstjerner på ski under Barnas Ski Tour!