Påmelding

Påmeldingen for Barneskikursene 2024 åpner 1. desember kl. 12.00 for medlemmer av Trondhjems Skiklub. For de som ikke er medlem åpner påmeldingen 8. desember kl. 12.00. Bli medlem i god tid før påmeldingen åpner så du kan sikre ditt barn ønsket kursplass.

Vi tilbyr grunnkurs, løypekurs, skøyting, turkurs, slalåm og snøbrett. Det er totalt 4 kursøkter fordelt på to helger.  Barneskikursene arrangeres 20.-21. januar og 27.-28. januar i Gråkallen Skileik og i området rundt Skistua.

Nytt av året er grunnkurs og løypekurs på en helg med to kursøkter. Meld på enten 20.-21. januar eller 27.-28. januar. Helgekurset gjennomføres på ettermiddag fra kl. 13.30-15.00. Vi anbefaler 4 kursøkter, men for de ikke kan delta begge helgene er 2 kursøkter en god og effektiv mulighet til å lære grunnleggende skiferdigheter.

Deltakeravgift

Medlem av Trondhjems Skiklub kr. 625,-
Ikke medlem av Trondhjems Skiklub kr. 905,-

I tillegg kommer det et betalingsgebyr.

Helgekurs med 2 kursøkter:

Medlem av Trondhjems Skiklub kr. 425,-
Ikke medlem av Trondhjems Skiklub kr. 690,-

Medlemskontingent for 2023 må betales for å få medlemsrabatt, denne sendes ut til medlemmer på e-post i desember 2022.

Friplasser

Skiklubben tilbyr et begrenset antall friplasser på Barneskikursene for barn fra familier med økonomiske utfordringer. Friplassen gir gratis deltagelse på kurset. Når foresatte søker må behovet for friplass dokumenteres. Send inn ønsket informasjon i skjemaet under, så tar vi kontakt.

Søk her