Førstkommende søndag er det klart for 20. utgave av Til Topps. Som en del av jubileet har vi utvidet fra 7 til 10 flotte turmål i Trondheimsmarka. Årets topper befinner seg i Bymarka, Estenstadmarka, Ladestien, Malvikmarka og i Vassfjellmarka. Noen av turmålene er mer krevende å nå enn andre, men felles for de alle er den flotte utsikten man får når målet er nådd!

Til Topps strekker seg fra 9. mai til 17. oktober. Du finner tavler med kodeord på alle toppene. Registrer din deltagelse ved å samle inn kodeordene eller registrer ditt besøk gjennom appene «DNTsjekkUT» eller «UT» (tilgjengelig fra 24. mai). Ved å registrere deg blir du automatisk med i trekningen av flotte premier.

Til Topps er et samarbeid mellom Trondhjems Turistforening og Trondhjems Skiklub. Vi ønsker deg lykke til!