Skistua har vært et samlingssted for turfolk siden 1896 og fremstår i dag med en moderne kafé og restaurant med alle rettigheter. Skistua har plass til 350 spisende gjester og har to flotte konferanserom.

Det er nå tid for et skifte på Skistua og fra 01.08.21 åpnes mulighetene for nye drivere i kafeen. Vi søker en engasjert driver som evner å se mulighetene for spennende konsepter for turfolket. Mojo event har gått inn som arrangør for konferanser og selskap. Nye drivere vil få et tett samarbeid med Trondhjems Skiklub, som har sitt daglige virke på Skistua og som tilbyr en mengde aktiviteter for både store og små gjennom hele året.

Skistua har et moderne interiør, kjøkken og utstyr til kafé og restaurantdrift.

Hvis du syns dette høres interessant ut, så ønsker vi en prat med deg. Ta kontakt med Line Selnes i Trondhjems Skiklub mob. 92213993/ e-post line@skiklubben.no