UTE - trening

Hvem passer treningsgruppene for?

Aktiv mosjonist (tidligere Basic 1):
Gruppa for deg som trener en del på ski og er i ganske god form.
Markatraver (tidligere Basic 2): Gruppa for deg som går en del på ski i marka, men i litt lavere tempo enn den aktive mosjonisten.

Hva:
På Skiklubbens skitreninger får du varierte intervaller, gode teknikktips og flotte økter på ski. Vi trener hver tirsdag i løypene i Bymarka, og vi deler gruppa inn i to ulike nivå. Her får alle trening som er tilpasset sitt nivå, og får gå sammen med andre som går i samme tempo.

Hvor:
Fjellsetermyra, oppmøte øvre Fjellseter

Tidspunkt: Tirsdager kl 19:00 – 20:00

Periode: 11. januar – 16. mars

Stilart: Klassisk

Pris: 1400,- (TSK-medlem -20%)

Mer informasjon

UTE - kurs

Hvem passer kurset for?
Kurset passer for deg som går en del på ski og som ønsker å få mer ut av teknikken, mer flyt og bedre rytme.

Kursopplegg:
Det er lagt opp med teori, teknikkøvelser, videoopptak og gjennomgang med teknikkanalyse. Tett oppfølging fra instruktør som gir individuelle tilbakemeldinger og arbeidsoppgaver.

Sted:
Granåsen

Tidspunkt:
15. og 16 .januar

Stilart:
Vi arrangerer kurs i både klassisk og skøyting. Det er to ulike kurs med ulik påmelding.

Kursavgift:
Kr. 1350,- (Medlem av Trondhjems Skiklub eller TOBB: -15%)